© copyright M.U

Tüm yazılar bana aittir.. İlla da alıntı yapılacak olursa haber verilmelidir, zira çok uğraşırım kendileriyle(; HER HAKKIM SAKLI, GİZLİ, KORUMALIDIR. Bu böyle biline(:

21 Eki 2010

Unut-Gitsin !


Ef/kar kaldı bana ardından,ne yapsam kar etmeyen,eli öpülesi hüzün gecelerinde..

Bir sabahçı kahvesinde bir türlü olduramadığın sabahları, avuçlarında parçalanan bir rakı bardağı, dudaklarından göğe yükselen sigara dumanı ve yokluğa akan göz yaşları.. dönsün diye beklerken, gülsün artık şu yüzüm diye yumrukladığın yalnızlığının tek ortağı o ahşap masaları..gözünde canlanan gülen fotoğrafımı,sil gitsin hafızandan, bana dair ne varsa bütün anılarını..Şimdi zaman, her şeyi unutma zamanı..

Tebdil-i mekan mı,yoksa terk-i diyar mı bu benden kopup gidenlerin sana yol alması..? Ayırt edemedim…

Aşk aslında; serseri bir kurşunun, bir KADIN’ı kalbinin tam orta yerinden ‘ADAM/Akıllı’ vurması değil miydi..? Elimin hamuruyla çözemedim..

Gün bugün oldu, çareler tükendi.. Düne kadar unut diyemedim..!

Şimdi; Vaz/Geçtim üstünden !

Çiz/dim’dik/en diken kalbini !

Şimdi zaman, zaman şimdi…….. G/Özümden düşme vakti !

05.09.2010____03:26____M.UÇAN(Hikayesiyle bana ilham veren gizli kahramana teşekkürler(; Öpüyorum güzel gözlerinden!)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder