© copyright M.U

Tüm yazılar bana aittir.. İlla da alıntı yapılacak olursa haber verilmelidir, zira çok uğraşırım kendileriyle(; HER HAKKIM SAKLI, GİZLİ, KORUMALIDIR. Bu böyle biline(:

21 Eki 2010

NE ŞARKIYMIŞ.. (:


Bir uykusuz gece daha… Madem öyle dedim.. düştüm gecenin bana getirdiklerinin peşine..

Esasen kalemi kağıdı taşıyacak takatim dahi yoktu , öyle ki derinden gelen tüm uyarılara rağmen şimdi bu cümleler kazınıyorsa bu kağıda bu ellerle, vardır bir hikmeti demeli.. ve devam etmeli.. (;

Fonda öyle bir müzik eşlik ediyor ki bu her harfe.. Anlamsız olma ihtimallerini dahi anlamsız ilan ediyorum.. Ve geliyorum sadede doğru kısık bir sesle..

Şimdi kiminiz derin uykusunda.. Bazen bozulmuyor da değilim zatıma ancak bakıyorum ki bende derin bir yerlerdeyim,aldırma diyorum,aldırma,aldırma.. ! Elbet buluşuruz orta noktada.. Şu an hepinizden bi parça taşıyorum bilin ki ruhumda.. Birazım kırgın, birazım dargın, birazım yangın ki ne yangın,,, bir yanım erkek hatta, bir yanım kadın.. Bir yanım bir şarkının peşine düşüp uykudan olacak kadar, işte öyle o kadar, kaçkın………

Öyle güzel bir büyü ki bu.. Ta ki sonunda “pause” yazısını görene kadar… Meğer beni alıp götürdüğüne inandığım şu duygular bile , bir düğmeye basıp durdurulacak kadar anlıkmış.. Bak gördün mü diyorum zat-ı muhterem bu hayat ancak senin kadarmış.. Çok mu büyüttün gözünde ki, birkaç nota birleşip seni bu hale getirdi.. Yoksa aslında daha hiç mi görmemiştin heybetlisini..

Bilmem ki neye takıldı aklım..? ben şimdi hepinizden bir parçaysam bilmem ki şimdi hanginizin duygularını çaldım.. Hadi zat-ı muhterem dedim buraya kadar getirdik, bari helallik alıp yatalım… “onu bunu bilmem” dedi içimdeki ses, “uykumu kaçırdın”..!


05.07.2010__02:29 M.Uçan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder